29/5-11

Idag är det hela två år sedan vi kom hem från 4 månder "over there".

Tiden här nere springer iväg, kan jag lova er. I onsdag fick jag en avslutningspresent av jobbet, då insåg jag att - de är verkligen inte alls lång tid kvar. Dagen till ära hade vi även 9 olika sorters fika :P Tur att jag är så duktig på att ta mig ut å jogga :)

Nu på tisdag så kommer alla vi som är volontärer i södra sverige att bege oss till Tyskland. VI kommer tillbaka den 7:e juni å då ska jag även upp till Stockholm och fira en massa stunter, synd att alla tar studeten typ samma dag. Har typ 6 eller något på 2 dagar så den matematiken ska jag försöka lösa men det kommer väl gå sådär med tanke på att Ellen tar studenten samma dag som 3 andra.

Sen kommer jag befinna mig i Malmö en sista vecka och flyttar hem 19 juni. Jag insåg att jag har 7 jobbdagar kvar å det är ju ingenting. Helt plötsligt har 10 månader försvunnit ..

puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0