7 mars idag, ja

Tiden rullar iväg hur fort som möjligt! Var på ungdomsläger i helgen så idag är jag ledig å ska fixa pass..

Har hunnit en massa sen dne 22 februari( senast jag skrev något här) .. Kan inte riktigt komma ihåg vad. Men var hemma tom 26 februari. Blev en vecka hemma, det var väldigt skönt. Sen kom Emilie ner till mig den 26-28 februari..

I mars kommer tiden rinna iväg. Till helgen som kommer är det läger igen men för min konfirmandgrupp, sen åker jag hem 14-17. 17-20 är min faster nere å vi får se vad vi hittar på, i allafall Danmark.
25-27 kommer Lisette ner..
1-3 april åker jag till Göteborg!

puss

på onsdagen börjar fastan. Måste bara bestämma vad de blir i år..
puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0