Underbar födelsedag

Dagen var kommen då det var dags för mig att fylla hela 22 år! vilket är helst sjukt men sant. Blev firad redan i söndags då min familj - Emmeli åkte till Gran Canaria i måndags. Annan historia.

Blev väckt av en skönsjungade Emmeli som hade gjort frukost till mig:) Sen drog vi oss ut på vägarna, dumpade henne medan jag åkte till Jonna och Mattias som skulle hjälpa mig med allt inför kalaset som skulle vara hemma hos dem.
Vi åkte till Ica i Häggvik och handlade, Jonna blev lite stressad men vi kom hem till dem och började baka. En tigerkaka att ha som tårtbotten, kladdkakemuffins och sen fick Mattias helt och hållet göra kokostoppar själv( Med lime och choklad, mums! Det är något med hans kokostoppar!)
Sen dekorerade vi tårtan och hann klart ganska lagom till folket ramlade in.
Mycket trevligt firnade var det med underbara vänner:)
TAck!!!!!!!!

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0