Ingen har mer kärlek än den som kan dö för sina vänner

I helgen hade jag min underbara vän Moa här på besök hos mig! Vi hann chilla å ta igen tid tillsammans, underbart bra va de :)
Har de senste dagarna haft underbara samtal med vänner hemifrån, att man kan ha så underbara samtal är ju något som är värdefullt! När man inte hinner ses på riktigt så är det väldigt skönt att kunna prata å bara egentligen inte säga så mycket, men det är de som ger mig energi. Att ta igen det jag annars hade fått om jag var hemma, det dagliga som är så viktigt. Men jag är glad att mina vänner tänker på mig och ringer eller skcikar ett sms bara för att visa att de fortfarande finns där även fast jag är här nere!
<3

<3Lycka !<3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0