Himlen är oskyldigt blå

Ojojoj, här var det dött..
Har sedan sist varit på kurs med de andra volontärerna på Helsjön utanför Göteborg. Under de 5 dagarna vi var där hann vi diskutera en massa, se film, vandra i vårt dop, åkte pulka, åt, fikade och hade det mysigt. Riktigt bra dagar coh en bra start på en nya terminen här nere. Skönt att kursen även gav något :)

Har varit här nere i ca 1 vecka nu och det har varit en lugn start men from igår så startade alla grupper igen. Det känns helt okej, skönt att sätta igång med allt igen. Men den här terminen ska jag få se nya saker som jag inte varit med på innan som olika samtal, nya aktiviteter å lite sånt. Känns riktigt bra!

Så idag ska jag ha öppet hus igen, vilket kommer bli mysigt att se alla små bebisar som säkert växt en hel del :) Sen är det lillkören å efter det ungdomsgruppen..Mycket på schemat vilket betyder trött imorgonbitti, men jag har ju överlevt tidigare..


Nu ska jag hänga tvätt!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0