....

Har haft de ganska bra idag. Jobbade några timmar bara å sen åkte jag in till stan å hittade iprincip allt jag vill ha. Hittade vita linnen, ett par byxor, en rosa korg till mina träningskläder, ljus, träningstopp, diadem å lite så. Känner mig väldigt nöjd :)
Var hemma å chillade en stund å sen var det dags att byta om inför att måla i källaren i ungdomsdelen. Var där i ca 3 timmar å vi hann ganska så mkt. Hela taket å 2 väggar, men allt måste ju målas en gång till. Men vi har kommit längre än vi trodde. Najs! De är redan bättre än vad det var innan.

Imorgon är tanken att jags ka träna innan vi ska måla men får se hru trött jag är när klockan ringer annars skiter jag i det å tränar någon annan gång istället, typ på söndag eller måndag <3


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0