Min idrottsbakgrund

Hm.. var ska jag börja?
Jag har provat  lite olika sporter , det har blivit: friidrott, gymnastik, dans( är det sport?), badminton,men främst fotboll.
Jag hann spela fotboll i 3 olika klubbar: Kälvesta, BP och AIK.
Det blev ca 8år av mitt liv som kretsade mer eller mindre om allt vad fotboll heter.
När jag i årskurs 9 inte längre kunde spela fotboll pga av knän och hälsenor så la jag om banan och började på gruppträning och gym. Först i Vällingbyhallen och efter de på SATS. Det var underbara år med allt möjligt att prova på: yoga av olika slag, muskelträning, vattengympa, spinning, boxning, step, aerobic å allt vad de nu kan heta.  det har även blivit en dle träning på maskiner på gym och ute och joggat i alla väder.

Jag tror jag har fått med det mesta av det jag har gjort. 

Lägesrapport:
I dagsläget blir det mycket Zumba och Bodypump.

 

      



Puss


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0