3. Ett fint idrottsminne

ska jag kunna välja ett minne av alla jag har när idrott är inräknar, då blir det svårt.. Men om jag ska välja blir de väl en mtach jag spelade när jag spelade i BP, vet inte hur gammal jag kan ah varit med kanske 10. Vi kan säga de så slipper jag grubbla :P
Vi spelade en inomhuscup där vi först mötte Skå i en av gruppmatcherna. Sen mötte vi de även i finalen där de ledde med 3-0 till de var några få minuter kvar. Men vi reduserade och sedna kvitterade till 3-3 vilket blev resultatet när matchtiden var slut. DÅ blev det straffar. Spänningen steg när båda lagen astte alla 5 var. Straff 6 för båda lagen sattes oxå. Runda nr 7. Skå missar och vi sätter den. LYCKA!!!!!! VI tog hem guldet!


(bild från google )


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0