2. I mina öron när jag tränar

Ja, det som mina öron får utstå när jag tränar är redan vald musik eftersom jag tränar pass så kan jag inte välja själv utan får snällt nöja mig med det som bjuds. det och påhejningar från instrukötren som leder oss genom det kämpiga och svettiga passet. Men det är skönt att slippa välja och sen kunna skylla på att de var dålig musik :P Men det kan vara ganska skönt att veta att under bicepsdelen av passet är det en speciellåt och då kan man förbereda sig mer mentalt på hur låten är uppbyggd och hur lång den är .När det alltid är samma vänjer man sig och låten känns inte lika lång och det blir inte lika jobbigt!

"Kom igen nu gänget :)"

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0