Underbar dag

Dagen idag har fyllts med diverse saker. Handlade allt jag skulle ha så det blev check. Hann fika hos söta Emelie efter jag röstat :) Sen gick jag å träffade kick off människorna när de kom hem, krama lite mer på alla<3
Hem och packa, det blev 1 resveska å 1 bag + 1 handväska :P Inte mer än vanligt. Sen har jag promenerat  med Malin och chillat hemma. Snart dags att sova för bussen går 06.20 imorgon. Ska hinna med tåget mot Göteborg 07.14.
Ska spendera måndag- fredag på en kursgård med alla volontärer i Svenska kyrkan i södra sverige. KOmmer nog bli riktigt bra :):) Så kommer inte ha dator före fredag med har så klart min vapendragare med mig ( det är min mobil jag pratar om ja :P)

Puss

Kommentarer
lucke säger:

Tävla om en mjukisdräkt från OnePiece på min blogg om du känner för det :P

2010-09-12 @ 21:51:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Cissi säger:

Hoppas du har haft en trevlig helg! =)

2010-09-12 @ 21:57:39
URL: http://cviklund.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0