Stockholms helg:)

Flög hem från Malmö efter att ha jobbat förmiddag. Blev upphämtade och sedan skjutsad till Vällingby för att träffa lite vänner som skulle på läger. Hann handla å så innan det var dags att åka hem och göra sig i ordning för att gå på bröllopsfest. Det var en tillställning, men jag var chafför så.

Igår så tog jag bilen och hämtade upp min vän Malin och vi drog oss mot Trosa för att hälsa på våra kära vänner som fortfarande är på Kick off där. Vi hann nog vara där 12 timmar eller så och verkligenn hinna uppleva ett lägerdygn<3 Hann krama och pussa på mina kära änner som jag inte sätt på minst 17 dagar! SOm de var värt de, laddat lite vänskapsbatterier<3 Hem väntade en bilfärd, inte jättekul i dimma och mörker. Men vi kom hem och jag somnade nog vid 2.

Idag ska jag handla lite inför veckan, träffa vänner, packa och sen fixa lite <3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0