Måndag den 6 september

Började dagen med att handla bröd till morgonfikat. Sagt och gjort.
Sedan blev de pyssel, lunch och en repa på stan för att leta lite saker till ett bibeläventyr men de fanns inte vad vi letade efter tyvär, men vi hittade en massa annat. Jag blev med en "lilla my-plånbok" , jättefin å rosa med lilla My på :)

Gick hemåt å böt bara om innan jag gav mig ut å promenerade ca 50 min å sedan en sväng till havet. Hann prata i telefon 1½h, sjukt vad tiden går fort i telefon. Men mysigt är de. En dusch innan det var middag som stod på tur. Efter ett tag insåg jag att jag satt på fel platta men det löste sig å maten blev klar å god:)

Nu är det tv å nätet som gäller :)

kramar

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0