Hopsparad rikedom blir sin ägares olycka

TRÖTT stavas den här dagen.  Började vid 8 idag och gick inte upp förens 07.30 då jag tvingade mig upp, hade helst velat dra täcket över huvudet och somnat om men så blev det inte. Hann bara klä på mig, packa matlådan och borsta tänderna och sedan gå. Det går ju inte snabbare att röra på mig heller, skavsåret på min häl har inte varit min vän idag heller, men jag har luftat de å varit snäll så snart kanske de blir bra?

Har gjort massa saker idag å de har varit bra för annars hade jag somnat vid mitt skrivbord. Var en sväng på banken, ritat, skrivit inbjudningar, fixat bilder på datorn. Massa med andra ord.

Hemma har jag chillat, städat å lagat mat. Har insett att jag måste äta den mat jag har oxå:P Men snart så är de väl slut å jag måste fylla på av det mesta :P

Puss


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0