Har internet hemma nu, alltså lever jag på 2000-talet..

Satt kvar en stund efter jobbet för att hinna kolla facebook å lite så eftersom jag (vad jag då trodde) inte har något internet hemma. Sen så gick jag hem och dumpade saker innan jag tog en promenad längst med havet. Underbart. HUr mkt folk som helst som bara är på stranden, spelar kubb/cricket, picknickar, promenerar, rastar hundar eller bara njuter av att vara i naturen.
Kom hem och gjorde plättar och då började de ryka ganska mycket och då gick brandlarmet pga ingen fläkt och massa rök :P Kan lova att det funkar:)

Jag har för en stund sedan satt igång en tvättmaskin och ska gå å handla lite paprika och brocoli för at göra en paj med det och bacon. Vill inte äta plättar till lunch eller så imorgon..

Just nu kom en av mina inneboende hem.

Har fått igång internet här hemma helt själv så nu behöver jag inte bli uttråkad här hemma:)

För er som inte vet om det har jag fått en svenskakyrkan mail :)
puss


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0