genomskinligt grå blir jag utan dina andetag

Vill ha dig hos mig just nu.
Vissa dagar är bättre än andra. Men i natt har jag verkligen inte sovit bra alls, mkt som snurrar i huvudet som ska placeras och göras något vettigt utav om de nu går?
Jag saknar mina vänner, är inte van att vara såhär ensam som jag är här nere, men de ska jag väl kunna vänja mig med? tror att de mycket beror på att jag har varit på kurs med underbara människor och helgen innan var jag hemma med alla underbara som jag saknar massa! jag tycker alla ni ska komma hem till mig i Malmö.. vill ha er här..<3 


Kommentarer
Mälin säger:

Du är stark! Du fixar det. Jag tycker om dig, det vet du! <3

2010-09-24 @ 22:36:39
URL: http://mawan.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0