De rullar, de rullar

Insåg att jag inte skrivit en rad på 1½vecka. Men inte så mycket nytt under solen här inte( fast de är inte mycket sol alls.) Men i helgen som var så tog jag min packning mot kusten och Göteborg. Där finns nämligen 15 volontärkollegor( om man kan säga de). Vi chillade, åt mat, fikade och hade det alämt trevligt. Bilder har ni nog sätt på facebook kan jag tro på Fiske kôrka. Hittade även en kanelbulle stor som en mattallrik. Gigantisk med andra ord. Sedan rullade bussen hem mot Malmö.

Imorgon kommer min mamma hit till staden och stanna till lördag morgon. Så vi ska spendera hela fredagen och stora delar av torsdagen tillsammans, såklart även onsdags kvällen de är imorogn! Crazy. tiden går så fort. 

Har just nu två män som fixar med orglar som bor på min våning. Lite sällskap men jag kan ju säga att de inte har kommit hem från jobbet än och de gick tidigare än mig imorse..

Puss å kramkalas! 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0