Så mycket bättre

Tiden rullar iväg, insåg de på bloggen. Inget har tillkommit sen Cornelia och Malin var här.
Men efter de har jag även haft Kajsa på besök i förra helgen, mysigt. Det blev en väldigt lugn helg med en helkväll med filmer.

Veckan som varit har varit en normal vecka eller vad jag ska säga. Allt har varit igång igen. Vi övade inför lucia med 35barn och ungdomar, det var så härligt att samla så många och sjunga massa sånger. Men många av de som ska vara med i tåget har jag inte hört förut, konstigt nog. De är typ 50, 50 som jag hört/ inte hört. Men det kommer blir bra tillslut !

Har även hunnit träna en massa och det är nog därför jag orkar med allt som ska göras för det ger mig så mycket tillbaka!

Inköp av julklappar och rim till dessa hann jag med igår då jag var ledig, välsigt skönt. Så de pryder fint mitt skrivbord :):) jag är ute i god tid men de är för att jag inte kommer hinna handla å så senare i år. Vill inte heller ha de å göra när jag kommer hem i december, då vill jag bara chilla och ta de lugnt ! Som de ska vara innan jul, det är alltid så mycket stress och vill slippa de iår, vilket jag kankse gör ( tror jag )

Kommer få besök till helgen som kommer,19-21 november, kommer Tova ner hit och den 25-28 november kommer Jonna och Mälin ner. Det kommer bli två riktigt bra helger. Längtar till att omge mig med underbara människor <3<3


puss å kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0