Mysigt besök

Igårkväll åkte Malin och Cornelia hem efter att ha vart här sedan i lörsdag morgon. Vi hann vara i köpenhamn mellan lördag och söndag, se, göra och smaka det man ska göra när man är på dansk mark.
Vi åkte nöjda därifrån och njöt av söndagen hemma.  Sen har jag jobbat medan de var här nere så de har roat sig på dagarna och sedan har vi myst på kvällarna :)

Idag hade jag ledig dag så sov ut. Efter blev det träning, hem å äta lunch, in till stan och sedan IKEA. Gick sedan från stan hem och det var skönt. Har även hunnit prata i telefon massa:)

Nu är det så att mina stövlar har gått sönder igen, bajs, å hittar inte kvittot som jag trodde att jag duktigt hade sparat. Men ska se om det går att lämna in de ändå..

Puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0