Myshelg med Tova och Jesus

I fredags så hämtade jag min nerflugna vän Tova på stationen. Vi åkte hem till mig direkt eftersiom det regnade, Tova tog med sig regnet ner hit. Vi dumpade alla grejer. Vi trotsade regnet och handlade tacos. Lärdom: Det behövs inte 800g köttfärs för tacos till 2 pers. Vi har därför ätit tacos 2 gånger och gjort en paj å det är fortfarande över.  jaja
Igår gjorde vi stan och det regande inte så vi kunde traska runt i stan och sedan hem, mysigt var det i det fina (?) höstvädret. När vi kom hem stannade vi här, mysig kväll hade vi sen. det blev kvällsfika med Jesus ( äntligen fick han vara med). Vi somande nog vid typ 3 i natt och sov länge och väl.
Idag blev det kycklingwok till lunch, såklart för mycket där med. Nu har jag paj och wok till hela veckan. det är skönt. Jag slipper laga mat!! Lämnade sen Tova på flygbussen, hon borde ha landat för ett litet tag sen!

Nu ska jag se "ung och bortskämd".
Puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0