Sol, sol, sol

Har spenderat de senaste dagarna i den underbara solen, även fast jag är väldigt mycket i skuggan för att inte smälta bort. Försöker få barnen att välja skuggan oxå, men hur kul är den?  Jag har dock inte fått någon färg men det beror på skuggan, vill inte smälta!
Igår så var det sista Liganonsdag för denna termin och jag insåg att det är min sista onsdag i S:t Tomas på typ 1½ år, SJUKT! Men det var en sjukt underbar kväll. Grillade, dansade turkisk dans:P( eller?) å bara hade det underbart mysigt tillsammans!

Idag var jag på en småbarnsavdelning, SÖTA! höll dock på att smnälta bort idag men klarade mig.
Tog mig till vällingby och bjöd min kära vän Eric på glass, dock inte i solen men var mitt förslag utan inomhus, men det gick bra de med:)
Vid 19 började föräldramötet och det gick bra. Känns bra att åka iväg:) Typ 3 veckor kvar bara!  :O CRAZY!
KOm hem typ vid 21.15 efter en tripp med bussen och sällskap till spånga!

Puss å god natt!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0