Om jag skulle vara ett träd hade min vänstra arm varit grenen som fågeln har sitt bo i

Spenderade kvällen och natten hos Mälin. Blev bjuden på en underbart god blåbärspaj:) Fick sova över så att jag slapp åka hem själv på natten i mörkret, inte min favorit kombo.  Jag hoppas jag får någon av de otroliogt fina bilder vi tog igår:P haha !
Ställde klockan på 06.55 för jag hade en körlektion som vänatde på mig. Mälin gjorde mig sällskpa och tidne sprang iväg å missade så klart min buss så fick vänta till nästa som skulle gå 08.00( min lektion började 8.15) kan ju säga att jag fik springa från tunnelbanan men kom bara någn minut sent. Vi körde en massa 70väg och enkeltriktat, gick väldigt bra!
Tänkte sedan vara effektiv å träna men det visade sig vara 30 min till stsa öppnade, specialtider idag. Så kah strosade runt i vällingby och inhandlade Marabou Polka!:) Sedan köpte jag även paket till min lilla granne som inte längre är så liten, hon fyller 7!:O
Tränade sedan och kunde inte låta bli att pilla bort mitt plåster som satt över min borttagna leverfläck:P Ser ut som en krater i min arm ,men det ska bli bättre för det läker ju! Men jag har varit duktig å satt på ett nytt plåster:=)

Nu väntar lunch å dusch. Sedan ska Ålle komma förbi en sväng innan hon ska till Emilie å jag ska in till stan :(
puss
Idag ska denna tjej firas:) Emma-slemma!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0