Nytt dagis å Malmö

Igår började jag på det nya dagis å började kl 11, lyx:) Hann köra innan i massa rondeller. Var även en sväng förbi mina kära i kyrkan, även det lyx en måndagsmorgon!
Åkte till det nya dagiset och jobbade i 5h:O :P Ringde även till Malmö och har nu bokat flygbiljett till den 3 juni!
Åkte in till stan och åt glass vid Slussen med Mikaela från Gillinge, underbart att sitta vid vattnet i solen med en svalkande glass i handen :)
Tog mig sedan en sväng igen till Vällingby för att nu träna shape. Hann surra ett tag med Jonna innan det var dags att ta fram vikter och pumpa:)

Idag skulle det varit pytt i panna till lunch( BLÄ!) men jag hade turen att vara i skogen så fick korv med bröd istället:) Yippie!
Ute dag och slutade kl 15. Tog mig snabbt som ögat till Vällingby och mötte Malin och sedan till kyrkan där jag träffade Jonna, JOnny, Eric och Malin igen!
Om hemoch var lite hungrig men gav mig ut och joggade ca 40 min.

PUSS

Kommentarer
Storfan säger:

Spännande med Malmoe, det vill jag höra allt om sedan! =) Att du ens hinner andas är ett mirakel i sig, fasiken vad du gör mycket. Men sådan är ju du ;-)



kram från Storfan och Lillfan-som kryper!!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0