Nekat köp och slängda strumpbyxor

Bestämde mig för att ha strumpbyxor på mig idag och kjol så jag fick vara fin för en gångs skull på jobbet:)
Efter åkte jag till kyrkan för att mötas av trevliga människor och jag som bara skulle hämta min träningsväska blev kvar i typ 1½timme, fattar inte att det alltid blir så.
Gick med Ålle till bilskolan för jag skulle boka om en körlektion. Fastnade sedan där och gjorde teoriprov på datorn och blev tillslut godkänd, bra tidsfördriv när jag väntade på Eric som jag skulle träna med:)
Vi körde riktigt bra, men mina ben ska vi inte prata om ( de gör sjukt ont) men jag överlever:)
Jag hann duscha innan vi gick och åt en middag:)

Kom nyss hem och slängde mina kära strumpbyxor som är mer trasiga än hela tyvär, men nu ligger de i min papperkorg och ska slängas när tiden är inne :P
Gick även in på min mail och vad får jag se där?? Jo att mitt köp av halkbanan är nekat även fast de dragit pengar, jag fattar ingenting så jag mailade. Får ringa om de inte hör av sig :S så typiskt att det ska hända mig när jag äntligen fixat tid för de å gjort mig ledig:(

Nu borde jag gå å lägga mig för jag ska köra imorgon :)


Såhär snygg kan jag vara :P


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0