Flera meter tårta:)

Hade en myig kväll med Mälin igår. Vi började med att äta middag här, blev grillat. Mums! Sedan tog vi en promenad i det fina vädret. Behövde inte ens ha tröja ju. Då kan man väl kalla det sommar? Det gjorde jag :)
Underbart trevligt hade vi, precis som alltid!
Jag somnade sedan gott i min nybäddade säng:)

Idag åkte jag till kyrkan vid 9 för att fixa tårta som det skulle bjudas på efter gudstjänsten. Den blev nog 3 meter tror jag. En riktig sommartårta:) Jag fick även vara med och sjunga i kören, vilket jag fick reda på samtidigt som det var dags :P Men tur att jag kan schalger!
Efter blev det fika och jag hann åka hem innan himlen öppnade sig helt.

Har varit duktig och pluggat körkortsteori idag och igår.. Men det är verkligen inte kul, hur mkt jag än försöker att tycka det. Hur gör man för att tycka det är kul? Något tips, säg till i så fall!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0