Banderoller å sånt

Körde imorse på skolan och det gick så sjukt bra, snart dags att köra upp lixom. Ska ju köra landsväg i typ 4 timmar nästa fredag :)
När jag gick till jobbet så mötte jag min gamla avdelning som var på väg mot dagis, så himla kul att träffa alla de igen :) Blev riktigt glad:)
Jobbade till 5 å åkte sedan direkt hem, handlade lite laktosfri mjölk( smakar som grädde) å yogurt. Ska nämligen pröva att inte äta så mkt laktos å se om jag mår bättre då. Men vill verkligen inte äta smörgåsar till frukost så de blir bra när jag nu kan äta yogurt:=)

Hemma har vi fixat varsin banderoll till Emmeli och Joel till fredag:) KOmmer bli så sjukt bra!

Denna vecka bstår av Jobb, studenter, Malmö å så.:)

puss

Kommentarer
Jana säger:

Veckan består även av finbesök från Östersund :) ska bli såå kul!!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0