Student , examen och kalas

Igår var det Joels student och Emmelis examen som stod på schemat. Hemma fixade vi med banderoller och pyntade hela huset och trädgården. Sedan så vart det utspring som stod på tur. Vi stod och tutade och då kom de utspringade, SOMMAR!! efter ca 1 timme kom vi iväg med flaket och kallt var det. Efter typ 10 min var jag sjukt blöt och kall för solen ville inte ritkigt titta fram. Frös i typ 45 min innan det blev soligt och allt torkade in, men med jämn ström blev jag neddränkt med ny öl, men så är flak. Väl färdigåkte kom pappa och hämtade oss och det var duschen som gällde. Dags att bli fräsch.
Mottagning hemma med massa folk och gott att dricka och äta. Fick träffa min nya kusin Stella för första gånge, söt är bara ett förnamn:)
Vid 21 åkte jag mot kyrkan och träffade vänner som var där och spelade något nytt spela osm verkade väldigt kul:) Jag var  på väg hem när Joel ringde och jag följde med de ut, ingen lyckad utgång och kom hem ca 03. Hade sällskap med grannen på bussen hem, skönt nog!

Idag så skulle maria i min klass frias. Vi andra träffades innan och handlade mat till picknicken. Sdan åkte vi före till HUmlegården och dukade upp innan hon kom. Vi hade en mysig pickncik och så. Sedan så dorg vi vidare, Maria hade ingen aning om var vi skulle.  Vi ledde henne in och tog av henne ögonbindeln vid omklädningsrummen. HOn konstaterar då att hon inte ha någon bikini med sig. Ops:P Men den hade vi snott när vi var hemma hos henne för 2 veckor sedan :P Lyckade dag!
Vid 5 åkte jag carro och Anna därifrån. Jag åkte då till nästa firande som var av Cornelia. VI hade barnkalas med Hela havet stormar, korv och tårta. Ballongleken och fiskdam blev det oxå:)

POUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0