3 väskor hittills, var ska det sluta?

Körde landsväg igår med skolan och det var sjukt kul hann med så himla mycket:) Gick sedan till kyrkan där jag blev bjuden på lunch av Jonna. Efter vi ätit klart började jag med alla schema till lägret och det tog väldigt lång tid men fick hjälp av Mälin( som är på väg till USA nu). Hon gick hem typ 17.30. Jag och Jonna gick och handlade vid 18. Sedan så åkte vi vid ca 19.15. Blev en lång dag i kyrkan, men det var mysigt, precis som vanligt!

Idag så har jag börjat packa inför lägret, vi åker ju på måndag :O Har hunnit packa väldigt mycket idag å är nu uppe i 3 väskor men jag hoppas att det nog inte ska bli så mycket mera. Har typ nessesärer å smått kvar.:)

Nu ska jag snart till kyrkan, för att kolla läget inför imorgon. Efter blir det in till stan med therese, ikväll ska jag fortsätta packa å säkert köra med pappa:)

<3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0