Sova på dagen, lunchvila!

Jobbade idag med så klockan ringde 04.38!!( gillar att ställa klockan på udda tider) Åkte till jobbet och som tur var det väldigt lungt för jag var så trött. Gick hem vid 10, blev då hämtad vid Spånga och följde med mamma och pappa till vällingby för att handla lite. Fick med mig ett träningslinne och stumpor från stadium:) Åt lite lunch och somande sedan, asskönt!
Åkte för att fira min faster som precis som jag är januaribarn:)

Ha sedan jag kom hem hunnit slänga glas i behållarna nere vid garagen, damsugit rummet, renat, städat och sorterat i min garderob och byrå. Så fräscht nu! Fast de kommer väl inte vara så länge :PMen det är gjort för den här gången och en del kläder fick ryka sådant som inet avänds och faktiskt är fläckigt eller trasigt!

Nu sa jag snart träffa Mälin :)Trevlig kväll på alla!
(dagen då jag blev 21)

Kommentarer
Astrid säger:

Tack fina du :D

2010-01-17 @ 17:03:21
URL: http://svederus.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0