Sockor å åter sockor

Har nu stickat klart mina lila sockor och funderar på vilket garn jag nu ska ta mig an, blir nog ullgarnet som är flerfärgat skulle jag tro. Har insätt att de blivit en hel del sockor den senaste tiden men jag gillar de å det går väldigt fort nu när jag har snitsen inne och gör samma hela tiden typ :)
Ska ta en bild och lägga upp på alla sockor jag hittils stickat vilet är: höst, jul, sommar, vita och nu de lila.

Har varit på spinning idag och det gick väldigt bra. Nu väntar middag och sedan lita stickning(såklart) innan jag ska träffa Carro:)

Imorgon är det min sista lediga dag innan jag går på dagisjobbet, dvs hela januari ska även klämma in lite IKEA på helgerna tänkte jag men ska ringa Helena och kolla hur det ser ut:)


PUSS

Kommentarer
Malin säger:

Duktig du är som spinnade! :) Jag blev kvar hemma sådär lite halvseg i kroppen efter lite ont i halsen i några dagar, men det är bättre nu så jag får väl ta tag i mig och träna snart! ;) <3

2010-01-06 @ 21:40:18
URL: http://mawan.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0