Pulkaåkning

Dagen flöt på idag på dagis. Åkte en massa pulka till barnen började gnälla om att de frös innan jag ens gjorde de. Jag fick åka en massa för barnen vågade inte åka själva så då ställer ,man ju upp:) Kul va de även fast backen var ganska liten men är man 3 så va de nog ganska så läskig.

Hann vara hemma typ 30 min å packa å lite så. När jag skulle boka mig till dagens spinning va den full men jag åkte upp till Sats i hopp om att de var folk som inte skulle dyka upp, för 10 min innan passet släpps alla biljetter som inte är uthämtade och alla får en chans att gå. Idag hade jag turen att komma med vilket var väldigt skönt för jag hade verkligen ställt in mig på att cykla idga å var inte taggad på något annat. Det var en ny instruktör och passet var grymt bra även fast de var sjukt jobbet med en intervall på 19 min till att börja med med en massa uppförsbackar:) Nöjd som satan efter:)

Dags att sticka lite innan sängen kallar för natten!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0