nu var det klippt igen ( snickeboa hoppfallera :P)

Hade veckans ända sovmorgon idga men de är min kropp och hjärna så snäll att jag vaknar helt och hållet kl 06.30, en hel timma innan jag ska upp. KUL!:( Men men tog mig till jobbet och vi åkte pulka hela förmiddagen:) Sedan rullade allt på och gick hem vid 5 då Bella redan var hemma hos mig. Dags att få håret klippt och kan ju säga att jag är brunett nu, typ helt och hållet:O Har inte varit så här mörkhårig på typ 5 år kanske, känns ganska konstigt men jag lär ju vänja mig!

Som tack för klippningen bjöd jag på middag nu på kvällen!
På vägen hem pratade jag med Mälin som typ är ganska sjuk:( eller förkyld så jag lär ju inte få något träningssällskap imrogn för Malin ville typ köra step:S Får gå dit och göra mitt bästa som vanligt ändå.

Har invigt min Idébok:):) kommer fyllas på ordentligt tror jag :) 

Nu sk ajg gå ner och sticka lite på ett par nya sockor. Yippie!!

puss å kram 


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0