Klämma in allt och inget på samma dag

Jobbade skönt nog bara till 15 idag och det var så lite barn att det var lugnt i den annars kaosartade vadagen :) Vi lekte med trolldeg som man absolut inte får äta för då får man ont i magen :P. Dagen flöt på och det var skönt!

Var duktig och åkte för att boka körlektioner så nu är det gjort, har 3st inplanerade nu och det känns riktigt bra. Får förberedea mig på att de kommer vara moddigt och ganska så jobbigt att köra men kommer ju kunna vinterlag skitbra sen :P
Tog en sväng förbi kyrkan för skulle hälsa på Jonna men hon hade mått dåligt så hon hade åkt hem så jag umgicks med folket som chillade i vardagsrummet och det var bra de med:) Tog sedan mig till optikern, insåg 5 i 5 att klockan var 5min till underöskningen så lite stressigt men jag hann. Var sedna där i max 10 min och fick betala 495:- sjuka pengar, tänk om man hade de i timlön alltså 459*6 :O Men men inte hänga läpp för de.
Hängde lite till i kyrkan innan jag mötte Malin och vi körde 1h spinn med Peter, tung klass med andra ord.

Åkte hem och har nu ätit middag, blivit av ed min förskräckliga huvudvärk som förföljt mig hela dagen och pratat med Jonna i telefon istället för face to face, men de gick ju jättebra de med:)

Nu ska jag sova gott. Börjar kl 9 imorgon:) puss å kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0