Kan inte tacka tillräckligt!

Min födelsedag som var igår var helt underbar. Kunde nog inte blivit så mycket bättre eftersom jag hade så många av mina vänner här som kom för att fira lilla mig! Att ha alla er här betydde så mycker eller det betyder att ni tog er tiden att komma till mig, vissa kortare och vissa längre, men att ni bara kom betyder<3 Fick även helt underbara paket, allt passar mig på olika sätt. Fick allt från garn ( redan börjat sticka en ny socka:)) till upplevelser, böcker av olika slag och massa annat:) TACK!! Jag hoppas att alla hittade något bakverk som passade:) Vi har en massa kvar dock man vad gör de.
Än en gång TACK alla underbara vänner och Katter!<3 Ni betyder världen för mig!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0