Jag är så lycklig, eller?

Jobbdag idga, men väldigt skön sådan eftersom det var så få barn och det var kortdag för min del, bara 8-15:) Åkte direkt till bilskolen, eller hann förbi kyrkan i typ 5 min. Lektionen gick väldigt bra, känns att jag kommit framåt lixom. Även fast det nya är svårt men så är det allt, men kan man inte grunderna så kan man inte fortsätta.
Efter blev det gymmet och styrketräning för mig och Malin, skönt och välbehövligt så imorogn så borde jag ju ha träningvärk annars vore det konstigt:S

Fick idag reda på att jag kommer jobba heltid på dagis fram till 31/5, hela våren :) Jättekul men var tvungen att ringa IKEA och säga att jag tyvär inte kommer kunna jobba på hela våren och hon tyckte det var kul att jag fått jobb men tråkigt att jag inte kunde komma å jobba hos de men sånt är livet lixom. Men jag var varmt välkommen till sommaren om jag inte hade jobb då:)Men kanske tar min semester då:P

Har idag stickat lite på en ny socka:):)

puss å kram( bild från pyssel i helgen då vi byggde en kärlek/vänskaps mobil:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0