Idag är det min namnsdag :)

Hade konfirmader även idag. Var i grannkyrkan i centrum på gudtjänst som var lika lång som en konfirmation dvs ca 1h22min. Det var så fint och roligt i gtj för det fanns en punkt som hetter barnens stund då de pratade om nattvarden och då frågade pastorn om vad som hände när man åt bröd och drack vin, vad händer sedan? Vad blir jesus då? Svaret blev Bajs:P
Malin och jag smet snabbt iväg efter och handlade till överraskningstårtan:)Som bara vi och Jonna visste om :) Vi smugglade sedan in allt utan att någon såg, skillat! Vi bakade den och när vi kom ner var vi utelåsta, tack för den. De satt i lugnan ro och åt pizza och hörde inte att vi bankade:P KUL!
Vi hade sedan kärlekstema med olika övningar och så. Avslutade dagen med meditation, härligt!

Fick idag en namnsdagspresent av Jonna. En stickade jättefin blomma som jag nu har satt på min jacka. Den är mörkrosa med en lila präla!! Tack!

Nu ska jag väl packa träningskläder å duscha:)

Puss å kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0