...

Var ute i kylan på förmiddagen och förs min vi stod emot en timma innanvi fick ge oss och gå in igen. Bara 8 barn idag så det var lugnt för att vara oss, får se hur de blir imorgon. Spännande med tanke på att jag kommer vara själv mellan 12.30-15.00, men jag får väl hjälp så det ska gå bra!

Fick ett samtal från Stocholms universitet om att jag fått plats på teckenspräkskursen jag stod reserv på:) Skulle bara gå hem och kolla hur schemat såg ut. Hur mycket jag än kollade och granskade sidorna så hittade jag det inte så mailade de, hoppas de svarar imorgon så jag kan svara de så platsen inte går till någon annan.
Skull även ha tränat idag men hade ingen ork eller lust så skippade de, stickade istället klart min socka:) Ska påbörja en kompis till den imorgon, helröda blir de! Mest för att degarnet ska gå åt. Är skillad, de har ått åt 22gram till den första sockan och jag har 24gram kvar:)

Nu ska jag gå mot sängen, fick precis sms :)

puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0