Drar på återträff

Har haft en mysig dga i Vällingby med Ålle:) Först så åt vi pizza innan vi gick till konfirmandsalen och stickade på varsin socka. Jag blev klar med min ena så började med dennes partner:) HJälpte Ålle att komma igång med hälen och de blev nog bra, ska kolla de:)Fick ett par egengjorda tumvantar i present, så fina!! Tack än en gång! Passar mig perfekt i färg å allt!

Hemma har jag hunnit fixa med presentten till imorgon och även fixat kortet typ. Så de kommer bli riktigt bra. Ville få det gjort idag eftersom vi typ ska åka kl 10 imorgon om inte tidigare. Men jag tror de blir bra, ska fixa ihop kortet bara, sedan är de klart!

Kvällen idga består av återträff på helenes krog vid Mariatorget med i alla flal hälften fårn min gymnasieklass:) KOmmer nog bli väldigt trevligt! Så sjukt att jag inte träffat en del på 1½år, men så blir de ju. 

Dags att gå!


PUSS 

Kommentarer
Malin säger:

Ja det stämmer! :) Kommer nog fler imorrn... ;) <3

2010-01-09 @ 23:43:16
URL: http://mawan.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0