Dans i 2½h idag, superkul:)

Började dagen med 1½h lnedance idag. Det var ritkigt kul med sänkte medelåldern sänkte jag med marginal. De yngsta efter mig var ca 50 år. Men de var kul å jag fick känna mig fin i mina flamencoskor:) Instruktören tyckte jag var riktigt duktig:)

Åkte hem och chillade innan jag åkte till Vällingby och tränade dansaerobic i 1h. Jag tycker att linedance var roligare för det var nytt och kul:)
Träffade sedan de som varit på läger i helgen, så det var kul att se de igen!
Kom hem och stickade då klart min lillkusins sockor som jag började på idag. Ska skicka de i veckan i paket till henne i veckan, hoppas de passar sedan! Hon ville ha samma som mig, så de var kul:)

Nu är det dags att gå mot sängen och mitt nystädade rum:)

Puss å kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0