Dagis tom 29 januari ialla fall

Idag har jag njutit av sista dagen ledigt ( om man inte räknar helger ) i januar. För from imorgon ska jag jobba på dagis med 15 3åringar. Skojsigt värre. De kommer vara fart och fläkt från morgon till det är dags att gå hem. Skulle jobbat 07.30 till 15 imorgn men var snäll och böt till 9-17 istället, har inget planerat imorgon eftermiddag å då tänkte jag vara snäll:) Hon blev glad:)
Har även hunnit sticka klart en socka och börjat på en ny såklart, så skönt när man kommer över de första varven på resåren.
Hade körlektion idag och allt gick bra utom att bromsa in mjukt. Kunde de asbra förra gången men idga ville det sig verkligen inte. BAAAAAAAAAAAAJS!
Men gick efter de till kyrkan och träffade Fanny, Eric, Jocke, Adam och Benke. Hann sedna prata med Jonna en massa, välbehövligt! Åkte efter de hem och chillade.
Pappa ringde och berättade att de har ca 25-30 grader på Gran canaria. SKönt för de.

Nu ska jag sova för att sedan börja mitt hektiska januari.

PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0