Brottningsmatch, kan avslöja att jag vann :)

Dagarna bara rusar iväg å nu är det fredagen som kanckar på dörren. Igår hade vi julgransplundring på dagis å slängde ut granen. När jag kom hem hann jag ringa en massa å fixa: optikertid,klipptid, körtid å så:) Åkte även och träffade Pia som var i kyrkan och övade inför dopet!

Idag var det ute på förmiddagen som gällde och det var riktigt skönt att vara ute 1 hel timma:) Rullade hemåt vid 17. Hemma hela 30 min innan jag skulle åka och träna spinning med Malin och Mälin :) Skönt men väldigt tungt pass. Nu är det bara sova som gäller! Näst sista jobbdagen den här eckan imorogn, IKEA på lördag! CRAZY!

Vann brottningsmatchen mot 4st 3-åringar idag, STOLT!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0