Boom, boom, boom låter stora trumman

Värsta kallt när jag skulle till jobbet denna dag då jag hade sovmorgon. Sjukt att det är onsdga imorgon :O Men dagen gick fort och jag skulle egentligen tränat idag men hade verkligen ingen lust så jag åkte förbi Eric i kyrkan å fick sedan sällskap av Ålle, så det var trevligt. Handlade sedna toffsar, t-shirt, klänning å en mössa till mig själv. Allt kul med nya kläder eftersom jag inte har något jag vill ha på mig.

Imorgon kommer de bli en lång dag. Först jobb mellan 07.30-16.00(borde sova nu), in till stan å träffa Sanna, Sedan till universitetet och gå på min första teckenspråkslektion. Efter ska jag till kyrkan och träffa trevligt folk!

Men har just nu tappat lusten för allt, allt bara känns likgiltigt och inte så kul. Fattar inte varför. Skulel behöva göra något nytt och bara komma iväg från livet i stan. Någon som är på?

Puss å kramBehöver mina katter<3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0