23 jan = konfirmader och stickning

Hade konfirmader idag och var i kyrkan mellan 9.25-18.10. Hela dagen vill säga. Vi han att spela draman från bibeln och om mobbing, göra ett vänskapshjul som blev otroligt fint med händer å fötter samt svamptryck:) Färgglad och fin! Gjorde även de 4 obligatoriska stenarna.
Lekte KAOS gjorde vi oxå och mitt lag vann med en hårsmån! Men vi vann ju så, haha!
Jag, Mälin och Jonna var kvar så länge idga för vi orkade inte flytta oss ur soffan och hade det väldigt trevligt:)

Kan avslöja att Mälin och jag bakade hjärtan igår i flera timmar. Gjorde ett varsitt litet hjärta med magnet som alla fick och ta med sig hem. Sedan gjorde vi 8 stora som vo oxå målade och sedan skrev fina ord på varje sida och gjorde som en mobil som vi satte upp i andaktrummet, mycket fint!

Malin har varit här i kväll och vi har chilat, fick nästa en hel socka stickad men har ca5cm kvar på den och garnet kommer räcka precis, bra beräknat:):) Så nu är de nystanet slut!!!!Äntligen för det är inte askul att sticka med rött längre när julen rä förbi, ska införskaffa rosa och brunt när jag stickat upp lite av de garn jag har kvar, men roligt nog börjar innehållet i min påse att minska! Då får man införskaffa massa nytt!!! Yippie!

Nu är det dusch innan sängen kallar för det är 08.30 klockan ringer imorgon.

Måste hälsa till Pia och Oskar som döpte lilla Elias idag men som jag inte kunde närvra på. Men har hört att det var jättefint och bilderna är väldigt fina:)Hälsar såklart till Elias oxå!

Kram och godnatt!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0