Sista dygnet i stan..

har redan börjat. Vid 6 idag så började de sista 24 timmarna för mig här i stockholm innan vi far ner i landet, mot Malmö. Om ca 1½dygn är jag en 040 istället för 08, sjukt!
Idag ska jag fortsätta packa, nu är kläderna nerpackade i 2 lådor. Var tog lla mina kläder vägen börjar jag undra.. Sen ska jag till vällingby å se om jag hittar något att ha på mig imorogn, en bil-outfit typ :P jag är knäpp jag vet ! men allt annat är ju i lådor å då kan jag passa på att köpa något nytt :) Sen blir de precis som vanligt ett besök i kyrkan, sista för den här gången :/ De kommer kännas jätteknäppt, kan ju inte säga " vi ses imorgon ", de är ju ett ljug!
Ikväll blir de till att träffa några vänner för ett sista "vi ses" innan jag å¨ker..
pusssssssssss 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0