Måndag 23/8-10

Har idag inte gjort så mycket vettigt egentligen. Chillade fram till kl 13 då jag tog mitt pick och pack, åkte till vällingby. Handlade paket till pappa + linsvätska och skor ilöl mig själv:) Sen till kyrkan där jag jonna å Pia tog årstidsbilder. Mycket vackert:)
Var kvar ganska länge innan jag åkte till mian x-grannar och umgicks lite. Tog mig hem och började då packa inför mamlö,nu är det saker precis överallt i mitt kära rum. Men det finns en struktur. men det jobbiga är att jag typ måste bestämma vad jag vill ha på mig så jag kan packa ner det andra.. Men det löser sig nog.

Vi hämtade Emmeli på arlanda och jag körde hem i mörkret, folk kör som idioter i will tell you..puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0