En famn för mig

Dagen idag har varit väldigt bra. Började med att göra en massa bra här hemma. Intag av lunch skedde tillsammans med Mälin och hennes vän Johanna :) Sen begav vi oss till kyrkan. Vi firade 2 år genom att äta ananaspaj, lite god iår som förra året, att jag lyckades igen efter att nästan helt glömt bort den :P
Vi 5 så var det dags att öva med våra små konfirmander. Allt flöt på, vi åt hemgjord pizza och övade på att sitta, stå och gå. Mycket bra. Det blev en ganska tidig kväll.
Vi packade ihop oss, jag följde med Emelie hem och har haft en mysig kväll där <3 Fick låna hennes cykel och var nog hemma på 7 min. Lovely!

Idag kom räkningen på mitt körkort :) så avin kommer nog imorgon så jag kan hämta ut det:):)

Puss å sov gott!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0