Det är nu AUGUSTI!

Helst sjukt vad tiden och spciellt denna sommar har gått fort. Hur blev det augusti lixom?  Kan inte fatta de, men det är nog mycket för att jag fyller dagarna till sin spets, å så försvann den dagen.

Hade ne jättemysig dag igår.
Vaknade vid 8 så hemmapysslade först inna jag å Malin åkte till SATS vid odenplan och körde shape:O Hör och häpna :P Det gick sjukt bra men hade redan ont i benen så det är inte bättre idag :P
Kom hem och fixade innan några söta vänner kom över och vi hade en fikapicnic på min altan. VI hade : jordgubbstårta, muffins i 2 olika sorter, kärleksmums, hallongrottor, kokostoppar och en vit chokladkaka med bär. Vi rullade mer eller mindre fram efter allt detta som även finns i min kyl just nu. Men trevligt hade vi det :):)
 Fick lite lugn hemma innan jag gick och träffade underbara Malin, som jag spenderade kvällen hos!

PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0