16 dagar

Idag är det 16 dagar tills jag flyttar, helt sjukt! Fattar nog inte ritkigt det fö det känns som det är så lång tid för jag ska hinna med så mycket innan jag ska flytta. Tex göra teoriprov och en uppkörning( hoppas), konfirmera mina konfirmander å allt vad det innebär, har avskedsgrej *2 nästa helg å sen återstå packning och hinna träffa en massa människor, går ekvationen ihop? ja de får jag se!

Har idag gått upp vid 7.30 för att baka scones till mina kära vänner i kyrkan som blev glada för detta:) Sen har jag hunnit plugga teori, chillat i trädgården med lunch, haft en mysig eftermiddag med spel och "sjätte sinnet", jag gillar inte skräckfilm!!
Har idag även hunnit betala mitt teoriprov och uppkörning!! GAH!! Crazy!

Kommentarer
mälin säger:

Du är så duktig du, min kära vän! Ja fort går det. Det närmar sig med stormsteg. Men jag tror du hinner allt. :) Annars får vi väl hjälpa dig med något? <3

2010-08-12 @ 18:15:59
URL: http://mawan.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0