Top model, nu för oss under 170cm

Hamnade i soffan bredvid syster och hon satt och tittade på Top model som nu tydligen är för tjejer under 170cm. Äntligen tänkte jag. Att de har fattat att folk kan vara modeller även fast cenitmerna inte räcker till. Tack gode!

Är det dags att börja var nyttig för att kompensera att jag inte ska på gymmet i veckan alls för jag har så mkt planerat?

Tisdag: Blodprov, jobba, Riskettan eller fika med Madde
Onsdag: Jobbba, körlektion, kyrkan
Torsdag: Jobba, körlektion, fira Mathias och Astrid
Fredag: Jobba, träffa Therese
Lördag: ?
Söndag: ?

Så här mycket har jag redan planerat, inget i helgen än så länge men det kommer eller så får jag träna båda dagarn för att kompencera.

Puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0