Tiden spinner som sockret i maskinen

Insåg att bloggen ståt å stampat på typ förra tisdagen men det har hänt ganska mkt sedan dess. I onsdags var det iallafall ungdomsmässa i Hässelby å där hade de alkohol i nattvardsvinet, vilket blev en chock för vi har inet det i vällingby. Tur att jag blev varnad.
Torsdagen bestod av jobb, kyrkan för att öva inför kabare och konfirmation. Hann med 2h teori mellan oxå.
Fredag började jag med att kör motorväg för första gången, sedan sov jag hos Mälin.
Lördag var det kabare och åkte till Ålle för att sova, fick inte sova hemma för Emmeli skulle ha fest.
SÖndagen, den stora dagen då konfirmationen skulle ske, den blev speciell på alla sätt och vis. INte som det brukar:P Efter hade vi en mysig ledarfika hemma hos mig !
Måndag, trött som attan. Tur att jag jobbade kort dag . Somnade på busen mot kyrkan med teoriboken i handen. Men trog mig och tränade innan jag begav mig till kyrkan.
Igår var jag piggare, hade körlektion eftr jobbet å det gick super. Avslutade kvällen med en promenad med underbara cornelia:)
Dagen idag har spenderats, även dne på jobbet. KOm till kyrkan och missade mässan för jag fixade datum med Jonna. Har även ikväll gjort sokervadd i mitt eget vardagsrum, tur att man har vänner med saker man inte vet att man behöver :P Fick låna den av Jonna. Men för mig och mamma blev det inte som på circus preics, men snart så:P
Råkade även få i mig lite diskmedel när jag skulle dricka vatten och kan tipsa alla om att det inte är så gott.

Nu ska jag sova! Moster med kille å min lillkusin!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0