Sista dagen ledig nu, men snart är det helg:)

Har komit hem från bilkörning som gick sjukt bra:) Fick till det som jag haft lite problem med som lite ryckiga starter å så, men det satt fin fint till slut. Backade även runt gathörn å så.
Efter strosade jag till SATS, long time no see kände jag. FÖrra veckan hann jag inte tärna  och när jag hade tid så blev jag sjuk och det kändes i kroppen:S men nu så kanske jag hinner?

Nu ska jag skriva rent lite texter som jag finulat på sedan blir det en dusch innan jag ska upp till kyrkan och umgås med Pia och Elias som är på besök.
Kvällen ska spenderas på teorikursen, länge sedan det var någon pga påsken men nu ska jag väl sätta mig och få in allt, inte jättekul men måste ju om jag ska få kortet.




Kommentarer
Carolin säger:

Sv: Voluntärår låter spännande! Vardå?

Universitetet är det som gäller för mig, ja. Ska söka psykologprogrammet och lite fristående kurser :)

2010-04-15 @ 13:45:03
URL: http://niloracs.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0